Marta Siłakowska

  • Nazwy
  • Logo
  • Teksty
  • Inne
  • Wpisy
  • Kontakt

Wpis #5 – Kina w ślad za logo

  • 18 stycznia 2022
  • Napisany przez Marta Siłakowska w Wpisy
  • Dodaj komentarz
  • branding, kino, kultura, logo

Nawiązując do Wpisu #4 odnośnie nowego logo SCK, warto się przyjrzeć, po jakie zabiegi sięgnięto w brandingu instytucji kulturalnych w celu ujednolicenia odbioru.

I tak na przykładzie Stargardzkiego Centrum Kultury oraz Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie, chciałabym pokazać jakim sygnetem reklamują się kina obu miejsc. Za pomocą elementów z logo stworzono odrębne znaki. Wygląda to całkiem spoko.

branding - kina na podstawie logo

Marta Siłakowska

Poprzedni

Wpis #4 – Stargardzkie Centrum Kultury ma nowe logo

 

Następny

Wpis #6 – Jak nowe logo Świdwina (na razie) przegrało z opiniami w mediach społecznościowych

 

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Ostatnie wpisy

  • Wpis #10 – W prostocie siła – nazwy z przyimkiem u
  • Wpis #9 – Agencje marketingowe, reklamowe i ich nazwy
  • Wpis #8 – Collegium Balticum, zmiany w nazwie i identyfikacji
  • Nazwy
  • Logo
  • Teksty
  • Inne
  • Wpisy
  • Kontakt

Copyright © 2022 Marta Siłakowska. All rights reserved.