Nazwy stanowią pierwszą gałąź moich twórczych zainteresowań. Wymyślanie oryginalnej marki w jednym lub dwóch słowach to bardzo kreatywne zajęcie dla mózgu. Daje sporą dawkę zabawy intelektualnej, do której mogą się przyłączyć inne osoby.
1. WYGRANA W KONKURSIE NA NAZWĘ DLA NOWEJ AGENCJI NIERUCHOMOŚCI
Opis marki i wymagania dotyczące nazwy:
– branża nieruchomości, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami
– klienci: indywidualni, firmy
– rynek: polski, zagraniczny
– nazwa: wolne domeny z końcówką .pl, .com, .eu; polska, angielska, łacińska lub miks; bez słów dom, home, flat, rent, real estate, development, investment
Moja propozycja:
FUTURE APARTS
2. WYGRANA W KONKURSIE NA NAZWĘ DLA AGENCJI MARKETINGOWEJ
Opis marki i wymagania dotyczące nazwy:
– agencja marketingowa zajmująca się digital marketingiem i wsparciem dla eCommerce
– rynek: polski, zagraniczny
– nazwa: wolne domeny z końcówką .pl i .com
Moja propozycja:
DME Brand
DME od digital marketing i eCommerce
3. WYGRANA W KONKURSIE NA NAZWĘ MARKI ODZIEŻOWEJ DLA DETAILER’ÓW SAMOCHODOWYCH
Opis marki i wymagania dotyczące nazwy:
– odzież dla osób zajmujących się Auto Detailingiem
– zastosowanie: reklamy, metki koszulek itp.
Moja propozycja:
LIGA DETAILINGU
4. WYGRANA W KONKURSIE NA NAZWĘ USŁUGI FOTO I VIDEO Z UŻYCIEM DRONA
Opis marki i wymagania dotyczące nazwy:
– branża lotnicza, usługi foto i video z użyciem drona
– inspekcje budynków z powietrza, tworzenie map
– nazwa: wolna domena.pl, w języku angielskim, z użyciem słów aero, sky bądź drones
Moja propozycja:
drone4pic
5. WYGRANA W KONKURSIE NA NAZWĘ SKLEPU INTERNETOWEGO Z BRANŻY DIETETYKA
Opis marki i wymagania dotyczące nazwy:
– układanie i sprzedaż diet, sprzedaż suplementów diety (też olej konopny CBD i nasiona marihuany)
– dla osób chorujących na nowotwory, padaczki, przewlekłe bóle
– nazwa: chwytliwa, prosta do wymówienia, wolne domeny z końcówką .pl i .com i loginy Facebook, Instagram, Twitter, Google
Moja propozycja:
punktDIET
6. WYGRANA W KONKURSIE NA NAZWĘ FIRMY ZAJMUJĄCEJ SIĘ PRODUKCJĄ CHMIELU
Opis marki i wymagania dotyczące nazwy:
– tworzenie i produkcja nowych odmian chmielu
– firmę tworzą pasjonaci, eksperci w dziedzinie chmielarstwa
– nazwa: kreatywnie estetyczna, w języku polskim bądź angielskim lub kombinacja obu języków
Moja propozycja:
PRACOWNIA CHMIELU
7. WYGRANA W KONKURSIE NA NAZWĘ FIRMY PRODUKUJĄCEJ NOWOCZESNE PŁOTY METALOWE
Opis marki i wymagania dotyczące nazwy:
– produkcja nowoczesnych płotów metalowych
– grupa docelowa: inwestorzy prywatni, którzy potrzebując ogrodzić dom oraz firmy deweloperskie
– nazwa: nowoczesna, kojarząca się z solidnością
Moja propozycja:
otoOGRODZENIA
8. WYGRANA W KONKURSIE NA NAZWĘ DLA SKLEPU INTERNETOWEGO
Opis marki i wymagania dotyczące nazwy:
– sprzedaż produktów w kategoriach: dom, ogród, dziecko
– nazwa: oryginalna, stylowa, najlepiej polska, ewentualnie obcojęzyczna – łatwa w zapamiętaniu
Moja propozycja:
Faza DOM
9. WYGRANA W KONKURSIE NA NAZWĘ FIRMY ZAJMUJĄCEJ SIĘ SPRZEDAŻĄ ODZIEŻY ORAZ DODATKÓW
Opis marki i wymagania dotyczące nazwy:
– sprzedaż odzieży oraz dodatków takich jak torebki, zegarki, okulary
– nazwa: najlepiej angielska, ale niekoniecznie
Moja propozycja:
moreSTYLE
10. WYGRANA W KONKURSIE NA NAZWĘ FIRMY ZAJMUJĄCEJ SIĘ PROJEKTOWANIEM WNĘTRZ I OGRODÓW
Opis marki i wymagania dotyczące nazwy:
– projektowanie przede wszystkim wnętrz i ogrodów, architektura wnętrz i krajobrazu
– odbiorcy: nieruchomości, zakłady fryzjerskie, restauracje, hotele, klient prywatny
– rynek: polski, lokalny
– nazwa: polska, polsko-angielska, wolna domena z końcówką .pl lub .com.pl
Moja propozycja:
NIE TYLKO WNĘTRZA
11. WYGRANA W KONKURSIE NA NAZWĘ DLA SIECI SKLEPÓW Z AKCESORIAMI DLA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
Opis marki i wymagania dotyczące nazwy:
– sprzedaż detaliczna akcesoriów do telefonów komórkowych
– miejsce: głównie centra handlowe
– produkty: pokrowce, szkła hartowane, ładowarki gsm itp.
– nowa, lifestylowa, bogata oferta akcesoriów, telefonów oraz ich serwis
Moja propozycja:
forPHONES
12. WYGRANA W KONKURSIE NA NAZWĘ DLA FIRMY ZAJMUJĄCEJ SIĘ PRODUKCJĄ SMACZNYCH I ZDROWYCH DAŃ I PRZEKĄSEK
Opis marki i wymagania dotyczące nazwy:
– produkcja zdrowych dań i przekąsek o krótkim terminie przydatności do spożycia
– produkty: zupy, sałatki, dania obiadowe, kanapki, koktajle, świeże soki
– możliwość skomponowania odpowiednio zbilansowanych posiłków
– sklep stacjonarny z nowoczesnymi elementami drewna i zieleni; w przyszłości dowóz produktów do klientów
– klienci: osoby powyżej 25 roku życia, ceniące zdrowe jedzenie i aktywny tryb życia
– nazwa w języku polski
Moja propozycja:
SMACZNY KONCEPT
13. WYGRANA W KONKURSIE NA NAZWĘ FIRMY PRODUKUJĄCEJ MEBLE NA ZAMÓWIENIE
Opis marki i wymagania dotyczące nazwy:
– produkcja mebli dla biur, hoteli, restauracji, obiektów
– meble z naturalnych materiałów: drewno, mosiądz, miedź, marmur
– export dla wymagających klientów
– nazwa prosta do wymówienia, niekoniecznie związana z branżą
Moja propozycja:
FURNIMOND
od ang. furniture I franc. beau monde (piękny świat)
14. WYGRANA W KONKURSIE NA NAZWĘ DLA SPÓŁKI Z BRANŻY NIERUCHOMOŚCI
Opis marki i wymagania dotyczące nazwy:
– branża nieruchomości – sprzedaż mieszkań w kamienicach, spółka kapitałowa
– rynek: Polska; klienci: osoby fizyczne
– nazwa w języku polskim; bez słów developer, development
Moja propozycja:
M-KAMIENICE
od typów mieszkań M-1, M-2, M-3
15. WYGRANA W KONKURSIE NA NAZWĘ MARKI SOKOWEJ
Opis marki i wymagania dotyczące nazwy:
– sprzedaż online, na siłowniach i w sklepach świeżo wyciskanych soków metodą cold press
– rynek: Polska, niedługo Europa
– skojarzenia ze zdrowiem, pysznym smakiem, nowoczesnością oraz oryginalnością
– nazwa w języku angielskim lub polskim, bez nawiązań do słowa „sok”
Moja propozycja:
COLDFRU
16. WYGRANA W KONKURSIE NA NAZWĘ FIRMY PRODUKUJĄCEJ DESIGNERSKIE ŁÓŻKA DLA DZIECI
Opis marki i wymagania dotyczące nazwy:
– produkcja łóżek typu Bunk beds, House beds; estetyka i design; meble dziecięce; materiały wysokiej jakości; działalność w Polsce i za granicą
– nazwa krótka z 5-9 znaków; bez polskich znaków; łatwa do zapisania i do zapamiętania; może być wolna od znaczenia; możliwe skojarzenia z językiem włoskim, hiszpańskim, francuskim; bez konfliktu z inną marką w Europie.
Moja propozycja:
BEDSIGN
od ang. słowa bed (łóżko) i design